Ouders

Oudergesprekken
-
Na de toetsing is er een leerlingbespreking met alle betrokken docenten.
​​
-
De voortgang wordt met de leerling besproken en vastgelegd.
​​
-
De voortgang wordt door de mentor besproken met de ouders en leerling in een ouder/leerling gesprek.
​​
-
Deze gesprekken vinden plaats in december, maart en juni.
Klachtenregeling
Als u een klacht heeft over gedragingen of beslissingen van één van onze scholen, dan lossen wij dat graag samen met u op. Bent u ontevreden of heeft u een klacht over de manier waarop wij handelen of niet handelen, aarzel dan niet hierover in gesprek te
gaan met de medewerker, de leidinggevende of de rector/directeur op school. De ervaring leert dat er vaak sprake is van miscommunicatie of van een misverstand.
Mocht het niet lukken tot een passende oplossing te komen, of vindt u dat de aard van de klacht zich er niet voor leent om met de school te bespreken, dan kunt u een klacht indienen bij het College van Bestuur of bij de interne klachtencommissie van Stichting Fioretti Teylingen.
U bereikt het College van Bestuur of de interne klachtencommissie door een mail te sturen naar collegevanbestuur@stichtingfiorettiteylingen.nl. In uw mail beschrijft u wat de klacht inhoudt, wanneer en op welke school de klacht speelt/speelde en uw eigen naam en adres. In de klachtenregeling vindt u meer informatie.
